Web bāzēti risinājumi klientu attiecību vadībai (CRM)

drukāt
Web tehnoloģijas dod vienreizēju iespēju automatizēt pārdošanas darbu, jo ļauj automatizēti iegūt apmeklētāju kontaktinformāciju un interesējošos jautājumus vēlākai apstrādei.

Darbs ar klientu datubāzi ir neatņemama sastāvdaļa jebkurā pārdošanas procesā. Ja arī pagaidām neizmantojiet komplicētus klientu attiecību vadības (CRM) risinājumus, tas neliedz sākt ar (potenciālo) klientu datu bāzes izveidi, ļaujot pašiem interesentiem sniegt informāciju par sevi jūsu mājas lapā aizpildot reģistrācijas formu, lai ņemtu dalību diskusiju forumā, iegūtu papildus informāciju, kas publiski nav pieejama vai saņemtu cita veida priekšrocības.

Piedāvājam izveidot jūsu vajadzībām atbilstošu klientu attiecību vadības rīku, kurš pilnībā integrēts ar mājas lapas funkcionalitāti, tādējādi iegūstot kompleksu risinājumu darbam ar mājas lapas apmeklētājiem, jo to vidū ir jūsu esošie un potenciālie klienti. Šāds risinājums var ietvert sekojošas iespējas:
 
  • Klientu datu uzkrāšana, veidojot iespēju arī klientam pašam pieslēgties jūsu mājas lapai un koriģēt savus datus (tikai atļautos), kas būtiski uzlabo datu ticamību.
  • Klienta vēstures uzkrāšana - visu darbību reģistrēšana sistēmā ļauj atsekot sadarbības vēsturi, izvērtēt klienta vajadzībās ieguldītos resursus un saņemto atdevi, organizēt darbu ar klientu iesaistot vairākus uzņēmuma darbiniekus, jo visi ir informēti par iepriekš paveikto.
  • Pārdošanas akciju plānošana un progresa analīze.
  • Standarta dokumetu automatizētu ģenerēšana (līgumu, pieteikumu, iesniegumu u.c.) izmantojot klienta datus.
  • Organizēt darbu (ienākošo pieteikumu, problēmu) reģistrāciju un apstrādi, tos nepazaudējot un paturot pieeju detalizētai informācijai par darba gaitu. Analizēt servisa kvalitāti.
u.c.

E - komercija

drukāt
E - komercija, kas pēc būtības ir pārdošanas procesa organizēšana Interneta vidē, kļūst arvien populārāks pārdošanas kanāls ikvienam mūsdienu uzņēmumam.

Šobrīd piedāvājam individuāli pielāgotu e-veikala risinājumu, kas pilnībā integrēts ar satura vadības sistēmu un ļauj efektīvi izmantot tās funkcionalitāti (pievienot specifikācijas, fotogalerijas u.tml. produktu aprakstu veidošanai)  un vienotu lietotāju reģistrāciju. 
 
E - komercijas risinājums ietver vairākus funkcionālos moduļus, kurus var pievienot pakāpeniski ekspluatācijas laikā, kā arī izvēlēties tikai uzņēmuma specifikai nepieciešamos:
  1. produktu katalogs;
  2. pirkumu grozs;
  3. pasūtījumu vadība;
  4. elektroniskie norēķini;
  5. integrācija ar grāmatvedības uzskaiti.

Sistēmu integrācija

drukāt
Ņemot vērā DSP produktos izmantotās tehnoloģijas un CMS elastīgo arhitektūru iespējams realizēt jebkādus sistēmu integrācijas uzdevumus, piemēram, noliktavas atlikumu attēlošana produktu katalogā, klienta informācijas un neapmaksāto rēķinu iekļaušana  mājas lapas klientu sadaļā u.c.

Šādu risinājumu izstrādē būtiska ir integrējamās sistēmas izpēte (tehniskās dokumentācijas vai izstrādātāja pieejamība) un sasniedzamā rezultāta detalizēts aprakts. Tikai pēc šo darbību veikšanas iespējams noteikt projekta izmaksas un realizācijas termiņus.