E - mārketings

drukāt
Kas ir e - mārketings
Tas ir mārketings, kura kanāls ir internets, bet ieroči paliek tie paši - cilvēka izdoma un apzināta stratēģija. Pie e-mārketinga pieder baneru pirkšana un reklāmas rakstu izvietošana citos portālos, reklāmas e-pastu izsūtīšana Jūsu mērķauditorijai, asprātīgu mājas lapas elementu veidošana, atmiņā zibenīgi iekrītoši video klipii un daudz kas cits, kas spēj nest Jūsu zīmolu pēc iespējas lielākam potenciālo klientu skaitam.

CMS moduļi e-mārketingam

drukāt
Modulis Apraksts Ietilpst
Jaunumi, pasākumi
Atsevišķs modulis ērtai un strukturētai jaunumu sadaļas vai pasākumu plānu veidošanai. Nodrošina kategoriju definēšanu un ierakstu strukturēšanu pa kategorijām. Jaunumu rakstiem sākotnēji pieejams neliels ievads, bet uzklikšķinot atveras viss raksts, kas var sastāvēt no jebkura veida datiem (tekstiem, attēliem, tabulām, failiem), kuru moduļi ir instalēti sistēmā. Rakstiem tiek nodrošināta piesaiste datumiem un apmeklētājam ir iespējama jaunumu/pasākumu atlasīšana noteiktam datumam vai kategorijai(–ām ). Pasākumiem var norādīt norises vietu.
P
Šī moduļa būtiskākā priekšrocība ir RSS barotnes funkcionalitāte, kas ļauj pievienot Jūsu mājas lapu/portālu apmeklētāja RSS lasītājā un automatizēti saņemt visus jaunumus apmeklētāja pārlūkā arī speciāli neejot Jūsu lapā. Ja apmklētājam kāda no ziņām liksies interesanta, viņš ar vienu peles klikšķi var nonākt jūsu mājas lapā, lai iegūtu plašāku informāciju. Šāda rīka izmantošanā būtiski ir veidot interesantu un specifisku saturu tā, lai apmeklētājam rastos vēlme pievienot Jūsu lapu savā RSS lasītājā un būtu skaidri nojaušana turpmāk saņemamo ziņu specifika (interešu sfēra).

Jaunumi var būt formāli paziņojumi par uzņēmuma novitātēm, bet tas var būt arī personisks un atraktīvs kāda darbinieka vai speciālista, ar kuru Jūs sadarbojaties, blogs par uzņēmuma darbībai tuvu tematiku. Šāda pieeja  prasa rūpīgu un pastāvīgu darbu, tomēr tā ir viena no efektīvākajām mājas lapas popularitātes celšanā ņemot vērā mūsdienu saziņas tendences. Visa pamatā - interesants saturs.
Modulis Apraksts Ietilpst
Reģistrētie lietotāji
Apmeklētāju reģistrācija, kas ļauj veidot iekšējās informācijas sadaļas mājas lapā - pieejamas tikai reģistrētājiem lietotājiem. Par reģistrēto lietotāju iespējams uzkrāt dažāda veida informāciju, tā pieejama viņa profilā.
P
Ar šī moduļa palīdzību Jūs ne tikai varat veidot publiski nepieejamas informācijas sadaļas ierobežotām lietotāju grupām, piemēram, saviem darbiniekiem, partneriem vai klientiem (piekļuve informācijai ar lietotājvārdu un paroli, vai no noteiktas IP adreses), bet arī mudināt potenciālos klientus, kuri iegājuši Jūsu mājas lapā, reģistrēties un atstāt informāciju par viņiem (kuru tālāk varat uzkrāt datu bāzē un izmantot savu produktu pārdošanai). 
Modulis Apraksts Ietilpst
Diskusiju forums
Strukturēta diskusiju foruma izveides rīks. Diskusijā var piedalīties gan reģistrēti, gan nereģistrēti lietotāji. Administratoram ir iespēja cenzēt un dzēst ievietotos komentārus, kā ari slēgt tēmas un pievienot tēmu kopsavilkumu.
P
Čats
Virtuālu sarunu veidošanai tiešsaistes režīmā starp vairākiem mājas lapas apmeklētājiem. Sarunas var veikt paralēli vairākās „istabās” (chatrooms).
Zibens aptaujas
Ātro aptauju organizēšanai, lai noskaidrotu iepriekš definētu atbilžu variantu procentuālo sadalījumu starp respondentiem. Tiek definēts 1 jautājums un iespējams izvēlēties tikai 1 atbildi no piedāvātajām.
P
Aptaujas
Plašas funkcionalitātes rīks aptauju organizēšanai. Iespējams ievietot jautājumus un atbilžu variantus, definēt atbilžu veidus (atvērtās, vai izvēle no saraksta, tikai viena vai vairākas u.tml.), grupēt atbildes, veidot sazarotu anketas struktūru atkarībā no izvēlētām atbildēm. Iegūtie rezultāti skatāmi individuāli katrai aizpildītajai anketai vai eksportējami uz MS Excel tālākai apstrādei.
Komentēšana
Modulis nodrošina papildus iespēju atļaut apmeklētājiem komentēt noteiktus informācijas blokus - datu grupas vai lapas.
P
Šie moduļi pamatā var kalpot, lai noskaidrotu apmeklētāju, tai skaitā Jūsu klientu viedokli par Jūsu produktiem, tomēr veidojot lapas saturu radoši arī šie moduļi var kļūt par e-mārketinga aktivitāšu sastāvdaļu, piemēram, diskusiju forumā var sniegt konsultatīvo atbalstu klientiem, bet to var veidot arī kā specifisku sociālo tīklu kādas ar Jūsu uzņēmumu darbību saistītas jomas informācijas apmaiņai. Šeit būtiski ir ieinteresēt apmeklētāju un sasniegt kritisko masu, lai diskusijas pašattīstītos.

Servisi e-mārketingam

drukāt
E-pasta adresātu saraksti (maillists)
Ja regulāri uzkrājat savu klientu e-pastus un aktīvi izmantojat šīs kontaktinformācijas iegūšanu izmantojot dažādas mārketinga akcijas un mājas lapas tehniskās iespējas, Jūs varat veidot viegli pārvaldāmu un adresātiem neuzbāzīgu (funkcionalitāte ļauj arī atteikties no turpmākiem sūtījumiem) e-pasta adresātu sarakstu, ar kura palīdzību Jūs savus svarīgos ziņojumus varat izsūtīt izmantojot 1 e-pasta adresi, nevis kopējot visu sarakstu vēstules saņēmēju lauciņā.
vairāk